Založ si blog

Dopis Jarkovi

Po včerajšom koncerte

noci polovicu

dumala som nad listom

pre Jarka Nohavicu…

Čo a ako by som mu napísala,

aby som v hanbe nezostala…

 

Na úvod asi,

že tiež som zo severu,

že nám tu medvede,

nie mamuty, pokoj berú…

Že v Smokovci na strome

sa nedávno usadili,

a na turistoch sa pobavili…

 

Že vlani tu naozaj

bola kalamita jak na Sibíri,

na D1 štyri centimetre snehu

na môj veru

viac ako štyridsať šoférov

dostalo do maléru…

 

Že u nás pod Tatrami

na hokej chodíme,

chlapcom Kamzíkom

do zachrípnutia fandíme

a odpustíme im proste

aj miesto v tabuľke –

na chvoste…

 

Že nášmu pánu prezidentovi

písať asi nebudem,

bo tiež má starosti veľa –

s Vesmírom, Európou

a vera aj s dopravou –

z Hradu do Popradu…

 

Že Euro na prd mena je

a frajer je každý,

kto z výplaty vyžije…

…že u nás okrem politikov

ešte tí sa dobre majú,

čo každý mesiac

len na podporu vyčkávajú…

 

Že do Heligonky

sa lístok  zohnať nedá

a že nielen s poéziou

je dnes na Slovensku bieda.

…že pýtať od neho nebudem si

ani podpis, ani fotku

bo neviem ani,

či na maringotku

podarí sa mi našetriť

do dôchodku…

 

Na záver podpis

asi by som mala dať,

aby Jarek vedel,

komu ma odpísať,

kto ho pozdravuje

zo Slovenska…

 

…jedna ženská :-)…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slová

26.05.2017

Na počiatku bolo Slovo… a z jeho moci svetlo rozdelilo sa na dni a noci, voda na oblaky a more… A či aj ľudia na tých biednych a na tých hore? Slovo…dar daný nám skrz mamy, Slovo, ktoré hreje a hladí aj zbraň ničivá zasadzujúca krvácajúce rany… Slová… koľko bolesti a trápenia, koľko sĺz a koľko utrpenia spôsobili ste od Stvorenia?

Pokus o rozprávku

30.04.2010

Mám túžbu – opakujúcu sa, neodbytnú, dobiedzajúcu…napísať rozprávku pre všetkých dospelých. Dúfam, že Majster Exupéry odpustí mi, veď nesiaham mu ani po päty, na hviezdy sa vždy pozerám len zo Zeme a nakresliť neviem ani snehuliaka…Moja rozprávka – ak bude – bude zo súčasnosti, s princom, ktorý nemusí byť zo vzdialenej planéty, len [...]

Zastav sa, prosím…

27.04.2010

Chladno v duši, všade blato maskované zlatom, kaluže smútku pod rúžom roztiahnutým do úsmevu, potoky slz za tmavým sklom, výkrik srdca prehlušený cválajúcim životom… Zastav sa, postoj, prosím… dovoľ jarnému dažďu, by blato z duše zmyl, dovoľ vánku, by tie kaluže vysušil, uvoľni prúd ten slzavý nech bolesť z duše odplaví… Zastav sa, postoj, [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 12801x
Priemerná čítanosť článkov: 1600x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy