Založ si blog

Vysypané zo šuplíka

Klaviristka


Horúce slzy sťa

Kropaje dažďa zmáčajú

Vyprahnutú zem

Skrehnutými prstami tlčiem

Do kláves

„Kvete růže, podívej…“

Nevediac,

Čo skutočnosť je

A čo sen…

Dopis Jarkovi

23.04.2018

Po včerajšom koncerte noci polovicu dumala som nad listom pre Jarka Nohavicu… Čo a ako by som mu napísala, aby som v hanbe nezostala… Na úvod asi, že tiež som zo severu, že nám tu medvede, nie mamuty, pokoj berú… Že v Smokovci na strome sa nedávno usadili, a na turistoch sa pobavili… Že vlani tu naozaj bola kalamita jak na Sibíri, na D1 štyri [...]

Slová

26.05.2017

Na počiatku bolo Slovo… a z jeho moci svetlo rozdelilo sa na dni a noci, voda na oblaky a more… A či aj ľudia na tých biednych a na tých hore? Slovo…dar daný nám skrz mamy, Slovo, ktoré hreje a hladí aj zbraň ničivá zasadzujúca krvácajúce rany… Slová… koľko bolesti a trápenia, koľko sĺz a koľko utrpenia spôsobili ste od Stvorenia?

Pokus o rozprávku

30.04.2010

Mám túžbu – opakujúcu sa, neodbytnú, dobiedzajúcu…napísať rozprávku pre všetkých dospelých. Dúfam, že Majster Exupéry odpustí mi, veď nesiaham mu ani po päty, na hviezdy sa vždy pozerám len zo Zeme a nakresliť neviem ani snehuliaka…Moja rozprávka – ak bude – bude zo súčasnosti, s princom, ktorý nemusí byť zo vzdialenej planéty, len [...]

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 12799x
Priemerná čítanosť článkov: 1600x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy