Založ si blog

Ďakujem

Zakaždým,

keď tmu za oknom

Luna svojim úsmevom objíma,

keď deň sa končí

a noc sa vlády ujíma,

ďakujem Bohu za prežitý deň.

Za Teba, že strávil si ho so mnou

aj keď v myšlienkach len,

za slová nežné,

ktoré z diaľky si mi poslal,

za kvet, ktorý neodtrhol si mi

aby živým ostal…

Za možnosť počuť aspoň Tvoj hlas

a za nádej,

že zajtra počujem ho zas…

Za Tvoje srdce

kam môžem sa schovať,

za ten dar, že smiem Ťa milovať…

 

Dopis Jarkovi

23.04.2018

Po včerajšom koncerte noci polovicu dumala som nad listom pre Jarka Nohavicu… Čo a ako by som mu napísala, aby som v hanbe nezostala… Na úvod asi, že tiež som zo severu, že nám tu medvede, nie mamuty, pokoj berú… Že v Smokovci na strome sa nedávno usadili, a na turistoch sa pobavili… Že vlani tu naozaj bola kalamita jak na Sibíri, na D1 štyri [...]

Slová

26.05.2017

Na počiatku bolo Slovo… a z jeho moci svetlo rozdelilo sa na dni a noci, voda na oblaky a more… A či aj ľudia na tých biednych a na tých hore? Slovo…dar daný nám skrz mamy, Slovo, ktoré hreje a hladí aj zbraň ničivá zasadzujúca krvácajúce rany… Slová… koľko bolesti a trápenia, koľko sĺz a koľko utrpenia spôsobili ste od Stvorenia?

Pokus o rozprávku

30.04.2010

Mám túžbu – opakujúcu sa, neodbytnú, dobiedzajúcu…napísať rozprávku pre všetkých dospelých. Dúfam, že Majster Exupéry odpustí mi, veď nesiaham mu ani po päty, na hviezdy sa vždy pozerám len zo Zeme a nakresliť neviem ani snehuliaka…Moja rozprávka – ak bude – bude zo súčasnosti, s princom, ktorý nemusí byť zo vzdialenej planéty, len [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 12796x
Priemerná čítanosť článkov: 1600x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy