Založ si blog

Pondelok v záhrade

Víkend skončil…

Víkendové deti na tátošoch

opustili záhradné krby,

vôňu grilovaných dobrôt

odvial vietor…

Pod prebúdzajúcou sa

jabloňou na podstienku

sedíme vedno ponorené

do svojich myšlienok.

Kladiem ruku

na jej zopäté dlane.

V korune nad nami šteboce vtáča,

v diaľke psík začal vyť,

susedov kohút asi

pokazené hodiny má –

– a možno chce len

to ticho prebudiť…

Zvony poludnie oznamujú.

Jej pery šepocu „Anjel páne…“

a moje prosia

„Pane, nedovoľ, by pohltil ma

ruch a chaos mesta,

daj, nech k mame mojej

na podstienok

oddnes častejšie

vedie moja cesta…“

Dopis Jarkovi

23.04.2018

Po včerajšom koncerte noci polovicu dumala som nad listom pre Jarka Nohavicu… Čo a ako by som mu napísala, aby som v hanbe nezostala… Na úvod asi, že tiež som zo severu, že nám tu medvede, nie mamuty, pokoj berú… Že v Smokovci na strome sa nedávno usadili, a na turistoch sa pobavili… Že vlani tu naozaj bola kalamita jak na Sibíri, na D1 štyri [...]

Slová

26.05.2017

Na počiatku bolo Slovo… a z jeho moci svetlo rozdelilo sa na dni a noci, voda na oblaky a more… A či aj ľudia na tých biednych a na tých hore? Slovo…dar daný nám skrz mamy, Slovo, ktoré hreje a hladí aj zbraň ničivá zasadzujúca krvácajúce rany… Slová… koľko bolesti a trápenia, koľko sĺz a koľko utrpenia spôsobili ste od Stvorenia?

Pokus o rozprávku

30.04.2010

Mám túžbu – opakujúcu sa, neodbytnú, dobiedzajúcu…napísať rozprávku pre všetkých dospelých. Dúfam, že Majster Exupéry odpustí mi, veď nesiaham mu ani po päty, na hviezdy sa vždy pozerám len zo Zeme a nakresliť neviem ani snehuliaka…Moja rozprávka – ak bude – bude zo súčasnosti, s princom, ktorý nemusí byť zo vzdialenej planéty, len [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 13241x
Priemerná čítanosť článkov: 1655x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy